26 kwi 2015

Powitanie.



 Cześć!

        W potterowskim świecie nazywam się Clarissa Rosalie Malfoy.  Dramione piszę od kilku miesięcy.
        Założyłam tego bloga, aby publikować tu moje miniopowiadania i miniaturki. Dużo lepiej czuje się w czymś krótkim i dynamicznym, niż w tasiemcach. 

        Na początek, już pierwszego maja, ukaże się  "Who killed Agnes Smith?" (więcej tu). Zachęcam was do przeczytania! Jestem ciekawa, w którym momencie odkryjecie kto zabił Agnes! :3
        Pierwszą część pod tytułem ,,Agnes", ja osobiście traktuję jak prolog. Jest już napisana, ale każdy rozdział czeka na poprawkę. Moją perełką jest : "Ktoś niewidzialny".


        A teraz kilka zadań, które musicie wykonać, aby zdać SUMy:
^ Dodaj się do obserwatorów!
^ Skomentuj tę notkę - zajmie Ci to chwilę, wystarczy: ":)"
^ Czekaj na pierwszy rozdział, pierwszej historii na tym blogu!



Clarissa

11 komentarzy:

  1. Widać, że twój pomysł na bloga jest dobrze przemyślany i zaplanowany od A do Z. Zaciekawiłaś mnie i już nie mogę się doczekać nowej notki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wypowiedzią powyżej - wygląda na to, że wszystko masz już zaplanowane. Zazdroszczę, bo ja zawsze miałam z tym problemy. No nic, trzymam kciuki i zapraszam do mnie:
    przezstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę, że napisałaś coś dłuższego, niż "fajnie*link*" :)
      Wpadnę w wolnej chwili.

      Usuń
  3. po pierwsze orginalny tytuł :D zaciekawił mnie od razu mam nadzieję że rozdziały również będą zaciekawiać także życzę ci weny i błagam dodawaj regularnie rozdziały bo to strasznie irytuje
    pozdrawiam
    Mina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Startujemy już dziś a rozdziały będą ukazywać się co 2 tygodnie. :)

      Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że max za godzinę rozdział się ukarze. :)

      Usuń
  5. Witaj, trafiłam tu z grupy o Fanfiction HP i naprawdę mnie zaciekawiłaś, dlatego nie przedłużając: lecę czytać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero trafiłam na bloga twoje Powitanie mnie zaciekawiło.Lecę czytać ;) Mam nadzieję że mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń